menu

Veelgestelde vragen

Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op. U kunt ons bereiken op 050-700 1988, info@hoeksemaverhuur.nl of app ons op +31 6 29 48 74 31

Contact.

Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice bij vragen of problemen?

Contact met Hoeksema Verhuur kan op vele manieren. Per mail, telefoon of Whatsapp. 

Hoe lang van tevoren moet ik een reservering plaatsen om zeker te zijn van beschikbaarheid?

Verhuur is op basis van beschikbaarheid! Maar wil jij er zeker van zijn dat het product of dienst voor jou beschikbaar is op het gewenste moment en tijdstip dan raden wij aan om zo vroeg als mogelijk te reserveren.

Kan ik een reservering wijzigen nadat ik deze heb gemaakt?

Wijzigen kan altijd, afhankelijk van de verdere planning is bij ons veel mogelijk. De reservering kan vrij verandert worden tot 24 uur voor de afgesproken huurperiode. 

Kan ik de huurperiode verlengen als ik meer tijd nodig heb?

Ja, dit is onderdeel van onze kernwaarde: het kan altijd net even anders lopen! Wel is het belangrijk dat dit geen invloed heeft op de verdere verhuurplanning. Samen komen wij altijd tot een oplossing.

Hoe wordt mijn privacy beschermd als ik persoonlijke informatie verstrek?

Wij hechten veel waarde aan jouw privacy en behandelen jouw persoonlijke informatie volgens de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). Jouw gegevens worden alleen gebruikt voor het huurproces en niet gedeeld met derden zonder jouw toestemming.

Voor meer informatie kun je onze privacyverklaring raadplegen.

Voorwaarden.

Welke documenten en identificatie heb ik nodig om te kunnen huren?

Wij willen graag weten wie onze klanten zijn, daarom controleren wij het legitimatiebewijs van de huurder.

Is er een minimumleeftijd vereist om te kunnen huren?

Afhankelijk van het product dat jij bij ons wil huren, wij hanteren voor het overgrote gedeelte van onze producten een minimum leeftijd van 18 jaar. 

Kan ik een reservering annuleren en wat zijn de annuleringsvoorwaarden?

Ja, annuleren is mogelijk. Annuleren kan kosteloos tot 24 uur voor de afgesproken huurperiode.

Ophalen en terugbrengen.

Welke producten vallen onder transport?

Bij sommige producten is alleen transport door ons mogelijk, omdat speciaal vervoer of een specifiek rijbewijs vereist is om deze producten te vervoeren. Wij zorgen ervoor dat deze producten veilig bij jou worden afgeleverd en opgehaald. Om welke producten het gaat, kun je eenvoudig terugvinden op de website.

Kan ik de gehuurde apparatuur laten bezorgen op een andere locatie dan mijn huisadres?

Ja, dat kan! 

Wat zijn de openingstijden van het verhuurbedrijf en kan ik buiten deze tijden apparatuur ophalen of retourneren?

Onze algemene openingstijden zijn tussen 9:00 tot 17:00. Maar zijn uiteraard beschikbaar buiten de openingstijden mocht jou dit beter uitkomen, alles in overleg! 

Kan ik de huurperiode verlengen terwijl ik de apparatuur al gebruik?

Ja, je kunt je huurcontract verlengen. Wij vinden flexibiliteit erg belangrijk. Neem daarom contact met ons op om de verlenging met ons te regelen. Wij gaan controleren of dit geen invloed heeft op de verdere verhuurplanning of komen met een passende oplossing.

Wat gebeurt er als ik de gehuurde apparatuur te laat terugbreng?

Flexibiliteit zijn zoals gezegd onze kernwaarden, wel is het zo dat wij van jou als klant verwachten ons op de hoogte te houden als het niet iets anders loopt dan gepland!

Moet ik het gehuurde artikel schoonmaken voordat ik het retourneer?

Ja, dit vinden wij normaal. Mocht dit nu niet het geval zijn dan zijn wij genoodzaakt hier meerkosten voor te rekenen.

Verhuurkosten en betaling.

Hoe kan ik betalen voor de huurartikelen?

Je kan betalen via de webshop, of op basis van factuur als jij vaker bij ons gehuurd hebt!

Kan ik vooraf een prijsopgave krijgen voor de huurkosten?

Ja, de prijs op onze site is de ‘all-in’ prijs. Geen verassingen achteraf! 

Is er een borgsom vereist en hoe wordt deze terugbetaald?

Voor bepaalde producten is een borgsom vereist, dit is terug te vinden op de site bij het product. De borg wordt vooraf betaald, en direct teruggestort als het product conform afspraak wordt geretourneerd. 

Zijn er speciale tarieven beschikbaar voor langdurige huurperiodes?

Ja, wij zijn blij met onze klanten en willen dit graag zo houden. Neem contact met ons op en vraag naar de mogelijkheden! 

Gereedschap / Machines.

Zijn er technische ondersteuning en instructies beschikbaar voor het gebruik van de gehuurde apparatuur?

Ja, naast een uitgebreide uitleg over het product bij aanvang is er altijd technische ondersteuning beschikbaar.

Zijn er bepaalde veiligheidsmaatregelen die ik moet volgen bij het gebruik van de gehuurde apparatuur?

Ja, lees altijd de gebruiksaanwijzing en veiligheidsinstructies wanneer deze aanwezig zijn. Zorg ervoor dat je vooraf bekend bent met de bediening. Draag altijd de aangevolen beschermingsmiddelen. 

Zijn er accessoires of extra apparatuur beschikbaar die ik bij mijn huurartikel kan toevoegen?

Ja, dit wordt aangegeven op de site per product. 

Zijn er beperkingen met betrekking tot het gebruik van de gehuurde apparatuur?

Beperkingen is een groot woord. Wel vinden wij het heel gewoon dat onze machines op een normale manier gebruikt worden, daar waar ze voor gemaakt zijn.

Wat gebeurt er als de gehuurde apparatuur tijdens de huurperiode kapot gaat of niet naar behoren functioneert?

Dan zorgen wij direct voor een passende oplossing! 

Zijn de huurartikelen verzekerd in geval van schade of diefstal?

Ja, onze machines zijn verzekerd. Wij gaan er echter vanuit dat in geval van diefstal geen sprake is van nalatigheid of verwijtbaar handelen door de huurder.

Webshop laten maken door Dotsimpel
Vragen? Vraag het Emiel. whatsapp icon